"Rahasia Kasih"

You're it, showed me how beautiful life can be when I had given up hope. You're it, I live how I am. You are to me the closeness and security. You're there, I always daily energy. Thank you from my heart! or here ... I thank you for the wonderful hours ... I thank you for your openness ... I thank you for your confidence ... I thank Gov. .. I just thank you for everything! YOU are something very special in my life! I am glad that I've Register .. I Love You.....

Sonntag, 11. Februar 2007

coretan


myspace codes

Mencintaimu

Mencintaimu membuat aku bisa tersenyum
Mencintaimu membuat aku bisa tertawa
Mencintaimu membuat aku mengerti akan rasa cinta yang tulus
Mencintaimu membuat aku memahami apa itu rindu
Mencintaimu membuat aku merasakan bahagia yang belum pernah ku rasakan
Mencintaimu membuat aku menjadi tegar setegar batu karang di lautan
Mencintaimu membuat aku menjadi berani menatap akan masa depan
Mencintaimu membuat aku ingin meraih impian yang belum terwujud
Dan……….
Mencintaimu yang bisa membuat aku mati dalam senyuman.